Aydın, Asılan Pankart'a“ Paçavra“ Dedi !

4.Şiran Tomara Şelalesi Kültür ve Turizm Festivali’nde konuşan Gümüşhane Milletvekili Doç.Dr.Kemalettin Aydın, Haber 29,Kanal 29,Şiran Platformu ve Şiran Gündem Gazetesi'nin Şiran'a astığı, İkisu-Şiran yolu ile alakalı pankartlara paçavra dedi.

banner275

Aydın, Asılan Pankart'a“ Paçavra“ Dedi !

4.Şiran Tomara Şelalesi Kültür ve Turizm Festivali’nde konuşan Gümüşhane Milletvekili Doç.Dr.Kemalettin Aydın, Haber 29,Kanal 29,Şiran Platformu ve Şiran Gündem Gazetesi'nin Şiran'a astığı, İkisu-Şiran yolu ile alakalı pankartlara paçavra dedi.

01 Temmuz 2013 Pazartesi 23:26
Aydın, Asılan Pankart'a“ Paçavra“ Dedi !
banner305
banner331
4.Şiran Tomara Şelalesi Turizm ve Kültür Festivalin’de konuşan Gümüşhane Milletvekili Doç.Dr. Kemalettin Aydın,” İkisu-Şiran yolu yılan hikayesi” adlı pankartlara Paçavra benzetmesi yaparak, pankartı asanları ilçenin huzurunu kaçırmakla suçladı.

Ak Parti döneminde İkisu-Şiran yolunun hızla yapıldığına değinen Aydın; ” Pankartı asanlar, ilçenin huzurunu bozmak isteyerek, paçavra bir afiş astılar” diyerek İkisu-Şiran yolunun 17 yıldır bitmeyişine tepki gösterenlere kızdı.


Kaynak: Haber29.NET

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ömer 2013-07-02 00:34:17

sayın vekilim sizki şirandan iyi bir destek alan bir insansınız şiranın size maruzatını dile getirmesine neden bu kadar tepki gösterdiniz bilemeyiz ama şirandaki yerel siyasetçilerin başarısızlığını vede sizi halkla karşı karşıya getirmelerine müsaade etmeyin sizin gibi bir doktor keşke hastane projesindede fabrikaların arasına yapılmamasınada tepki verseydi halk sizi seviyor birilerinin yanlışlarına alet olmayın unutmayınki mevcut başkanı akp ve seçmeni seçmedi şiranda akp yerel seçim kazanmadı transfer oldular ama siz kazandınız bunları lütfen görün oyuna gelmeyin

Avatar
yakışmadı 2013-07-02 08:34:28

dikkat ettinizmi ömer yeniçerinin pankartı günüz asılı haber29 un pankartı gece balkona asılı . ömer yeniçeri kendi pankartı indirildikten sonra saf temiz gurbetçilerimizi pis işlerine alet etmek için balkona asıp resmini çekip gönderiyor bakın sizinkinide indirdiler.

Avatar
ALİ ŞAHİN 2013-07-02 09:35:31

Vekilim, medeni toplum konuşan fikrini ifade eden halktır. Bu afişte size en ufak bir hakaret oldu mu? Şiranlı yolunu istiyor, o kadar. Bu cumle size yakıştı mı? Birileri de sizin demeçlerinize benzer şeyler söylese Gumushane bu harareti kaldırır mı? Siz toplumun önündeki insanlarınız 5 düşünüp 3 konuşmalısınız.Sizi halkın sesini aşağıladığınızı düşünüyorum

Avatar
AHMET ASLAN 2013-07-02 09:55:07

Diyelim ki Ömer Yeniçeri astı.Altında Ömer mi yazıyor pankartların? O tabelayı okuyanlar üstünde yazanı mı dikkate alacaklar, yoksa kimlerin astırdığına mı bakacaklar? Ayrıca, sen iktidarda olan partinin vekilisiniz bir pankart ne kadar ürkütmüş sizi..

Avatar
hamza 2013-07-02 10:41:46

O pankartlar ve ve pankartta yazanlar siran platformu tarafindan aykardir tv gazete internrtte dile getirilen durum en kisa zamanda siran plartfirmu tekrar toplanacak ve bu olay cozulunceye kadar gundemde kalacak ayrica yavuzda bu plartfomun programi icin istanbula gelip programin icerigini duyunca hastalik bahanesiyle programa katilmadi sunu unutma sayin baskan seni ne akp nede kemallettin bry secti madem bu kadsr iyi birisiydin neden seni desteklemediler merak etme o yol bitecek ve o yoldan ilk se gideceksin ayricasayin vekiki anlamak imkansiz siranin gumushanrye yakin olnasina neden tepkili burda yolu mhp yapti akp yapmadi denmiyor mhp de dahil toplam 17 yillik surectrn bahsediliyor evet siran gundem gurbetekilerin sesini duyurmustur gurbettekilerin tepkisini festivalden anlsmissinizdir kimseler yoktu herkesin bir bahanesi vardi tipki diger vekilimiz gibi festivale katilmayan devlet buyukkerimiz gibi degilmi baskan

Avatar
bize her yer şiran 2013-07-02 11:00:31

saçmalamayı bırakın.politika yapacaksanız çıkarsınız meydana boyunuzun ölçüsünü alırsınız.ak parti iktidarından önce yola bir çivi çaktınızmı dedi vekil.cevap verin sıkıyorsa!!!!!!

Avatar
dürüsceye cevap 2013-07-02 13:01:13

bu pankartların hiç birinin altında ömer yeniçeri yazmıyor bir tanesinde gündem gazetesi yazıyor. gündem gazetesininde ömer yeniçeri ile bir bağlantısı yoktur cahillere duyurulur gazetenin arkasındaki künyeyi bi okusunlar ikinciside farzetsinlerki var ne güzel adam mücadele ediyor şiran için. şiran ikisu yapılsa kötümü olur haa demekki size kötü olur...

Avatar