05 Mayıs 2018 Cumartesi 15:24
Ak Parti Gümüşhane'de Aday Adayı Temayül Yoklaması Gerçekleştirdi
banner305

Yaklaşık altı yüz delegenin katılımıyla gerçekleşen temayül yoklaması son dönemin en çekişmeli aday belirleme sürecine dönüştü. Aday adaylarının özel ilgi göstediği delegeler;  belirlenecek adaylara başarılar dilediler ve aynı ilginin seçimden sonra da devam etmesi gerektiğini belirttiler. Toplam yirmi bir adayın katıldığı yoklamada öne çıkan adaylar; Hakkı Gündüz, Yusuf Özgün, Sebahattin Varan, Hasan Aydın, Ufuk Ustaoğlu ve Kemalettin Aydın oldu.

Son Güncelleme: 28.06.2018 13:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep 2018-05-05 18:00:33

Kemalettin Aydın mi ? Olsa olsa parayla adam tutmuştur.Kemalettin i aday yaparlarsa asla oy vermeyeceğiz sülale boyu

Avatar
G S 2018-05-06 11:26:05

Saygıdeğer Kemalettin AYDIN Gümüşhane ilimizde FETÖ ile 17 25 Aralıktan hemen sonra etkin mücadele eden tek yürekli siyasetçidir. Allah yardımcısı olsun.

Avatar
Erdoğan 2018-05-06 12:38:32

Şehrin ağabeyi,kardeşi; İlimizin FETÖ ile mücadeledeki yegane siyasetçisi, yüreği sevgi dolu adam gibi adam Kemalettin Aydın RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN.

Avatar
Fatih 2018-05-06 09:24:57

Sonucu belli olmayan temayülde siz bu adayları nasıl öne çıkarıyorsunuz neye göre öndeler kimden yanasınız siz

Avatar
yılmaz 2018-05-07 11:56:13

kemaletti̇n aydin aday olamadi di̇ye halka saldirdi. halkla sürtüşmeye gi̇rdi̇ kavgalar etti̇. bu şehri̇n i̇l başkanliğina beledi̇ye başkanina saldirdi. şak parti̇ni̇n zararina paylaşimlarda bulundu sosyal medyada. kemaletti̇n aydin gümüşhaneli̇leri̇n kesi̇nli̇kle i̇stemedi̇ği̇ bi̇ aday. 2015 seçi̇mleri̇nde ak parti̇ kendi̇ seçmeni̇nden bi̇le oy alamadi kemaleeti̇n aday olduğu i̇çi̇n. ve veki̇llleri̇n bi̇ri̇ni̇ mhp ye kaptirdi. şi̇mdi̇ geli̇p saldirdiği kavgalar etti̇ği̇ halkin mi veki̇li̇ olacak. ak parti̇ni̇n sonu gümüşhanede hüsran olur eğer bunu aday ederlerse.çok net

Avatar
Mustafa 2018-05-07 23:23:12

Kemalettin Aydın aday gösterilemedi diye halkla kavga etmiş ak partiye zarar veren paylaşımlarda bulunmuş,Gümüşhanenin Belediye Başkanına il başkanlığına saldirmis bi adam.surtustugu halkı mi temsil edecek şimdi. TORULLU ADAY İSTEMİYORUZ.KEMALETTİN AYDIN ADAY OLURSA ASLA OY VERMEYECEZ

Avatar
Çoşkun 2018-05-08 08:37:28

Aday olamadı diye faceden millete hakaretleri yağdıran kimdi? Yok fetöyla mücadele etmiş, ne yapmış? Milletvekili ilken bu şehre ne yapmış? Devletin ysptırdığıklarına da biz yaptık diyorlarsa pes doğrusu! Hele bir aday gösterilsin, 7 hazirandaki sonucun sebebidirler. Bu halk yine sandığa gömmesini bilir.

Avatar
musti 2018-05-08 11:43:58

yönetici kemalettinle ilgili olumsuz yorumları neden yayınlamıyorsun acaba? ilgi mi çekti dün bi yorum yazdım baktım yok bi daha yazdım baktım gene yok. aksine olan yorumları yayınlamışsın. belki de sen yazdın . taraflı davranıyorsunuz. tarafsız basın olun önce. şimdi gider bu mesajı yayınlarsın güya herşeyi yayınlıyorum havasını vermek içinde yazılan olumsuz yorumu niye yayınlamadın hele bi açıkla. yazık sizi de mi satın aldı parayla

banner333

banner309

 
Haber 29 Gazetesi
Herkese Açık grup · 10.000 üye
Gruba Katıl
Haber29.NET Facebook Grubumuza Katılın