banner275
31 Aralık 2013 Salı 08:02
Serkan Kaya, GİYAD Başkanı Oldu
banner305
banner331

   GİYAD mevcut başkanı Yüksel Yalçın'ın Öztiryakiler'deki Genel Müdürlüğü görevi ve sorumluluğundan dolayı feragatını istemesi nedeni ile  yönetim kurulu kararı ile Serkan Kaya başkanlığa getirildi.

       18 Mart 2007 tarihinde kurulan GİYAD'ın Yüksel Yalçın ve Tuncay Orakçı'dan sonra Kaya 3.başkan oldu.Haber 29 ailesi olarak Serkan Kaya'ya yeni görevinde başarılar diliyoruz.

Son Güncelleme: 31.12.2013 12:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adem BİLİCİ 2013-12-31 15:03:42

Vizyonu olan, hedefleri olan, bir şeyleri değiştirmek, geliştirmek isteyen arkadaşlarımızın böyle görevlere gelmeleri Gümüşhanemiz için çok sevindirici. Kutluyorum.Allah yardımcın olsun Serkan Kaya.

Avatar
OSMAN KAYA 2013-12-31 22:24:34

en iyisiniyapacaktir. başarilar serkan kardeşim.

Avatar
Nidayi efe 2013-12-31 23:27:35

Yeğen teprikler şunu bilki dayın hep yanında başarılar

Avatar
Faruk Kuş 2014-01-01 02:35:30

gümüşhane adına büyük hizmetleri olduğu halde hiçbir zaman için kendini ön plana atmayıp 2.adam vazifesini en iyi şekilde icra eden serkan kardeşim 1.adam rolünü en iyi şekilde yapacağına yürekten inanıyorum.yeni görevinde başarılar dilerken yüksel yalçın abimize giyad'a kattığı güzelliklerden ötürü teşekkür ederim.

Avatar
hakan gulap 2014-01-01 09:25:24

Hayırlı olsun kardesim

Avatar
idrissoylu 2014-01-01 11:19:36

kardeşimize görevinde başarılar dileriz.

Avatar
Eyüphan Aydın... 2014-01-01 14:58:12

Gümüşhaneli olma bilincini en üst safhada yaşamaya çalışan Serkan kardeşim yolun açık olsun,,Rabbim utandırmasın...Yüksel başkanımada yeni görevinde başarılar dilerim...Allah'a emanet olun..

Avatar