banner275
16 Ocak 2014 Perşembe 00:06
Biz Bu Memleketin Üvey Evlatı mıyız ?
banner305
banner331
Sıla Özlem Seyahat Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklama şu şekilde oldu ; Hemserilerimizi gurbetten sılaya sıladan gurbete seyahatlerini güven ve özveri ile kendisine ilke edinmiş olan firmanıza yapılanlar.; Bayburt terminalinde yapılmış olan ihale neticesi 9 adet yazıhane 22.000 TL (yirmi iki milyar)a alınmıştır 1 adet yazıhane 240.000 TL (ikiyüz kırk milyar)a ihale edilmiştir Sözkonusu firmalar aynı kapasitedeki yerleri 22.000 TL ye alırken bizim yazıhanemizi 240.000 TLye almış bulunmaktayız. SILA ÖZLEM SEYAHAT hizmetlerinden geri kalmayacak ve konuklarımızı yılmadan yarı yolda bırakmadan keyif ve özveri ile gurbetten sılaya sıladan gürbete seyirlerine görev bilmiş olup geregini yapmaya devam edeceklerdir.Şirket sahiplerine ve çalışanlarına başarılarından dolayı teşekkürlerimi sunar yılmadan yolumuza devam edeceğimizi beyan ederiz.

Kaynak: Haber29.NET

Son Güncelleme: 16.01.2014 17:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şaban Ekiz 2014-01-16 01:56:06

diiğer firmaları ve bundan büyük rantt saglamak isteyen bayburt belediyesini kınıyorum!!!!!!

Avatar
OSMAN ÖZTÜRK 2014-01-16 09:52:01

bayburt beledi̇yesi̇ nasil böyle bi̇r yanlişa i̇mza atmiş olabai̇li̇r. özlem seyehata veri̇len yazihaneni̇n altinda altin madeni̇ olsa gerekki̇ bu kadar fahi̇ş fi̇yat edebi̇li̇yor, ben bu güzergahi kullanan bi̇ri̇ deği̇li̇mancak özlem seyahat yetki̇li̇si̇ olsam i̇dare mahkemesi̇ne baş vurup i̇halesi̇ fesh ederi̇m, yapilan adaletsi̇zli̇k

Avatar