banner275
04 Ekim 2011 Salı 17:37
GÜDEF Kongresi Öncesi, Aday Sessizliği
banner305
banner331
İstanbul'da yaşayan yaklaşık 300.000 Gümüşhaneli'yi temsil eden GÜDEF Olağan Kongresine  kısa bir zaman dilimi kaldı. Seçimlere kısa bir süre kalmasına karşın aday sessizliği devam ediyor.

Mevcut Başkan Vahit Olgun devam edip etmeyeceği konusunda bir açıklama yapmazken, başka bir isimde adaylığını açıklamadı.
Gümüşhane'nin Kurtuluş etkinlikleri, Feshane Gümüşhane Günleri gibi önemli organizelerede ev sahipliği yapan GÜDEF adını son dönemler bir hayli duyurdu.

Kasım ayının 3.haftası gerçekleşmesi beklenen GÜDEF olağan Genel Kurulu'nda bakalım kim başkan olacak.


İnternet sitemizde adaylarla ilgili ankete de katılabilirsiniz.

Kaynak: Haber29.NET

Anahtar Kelimeler:
GÜDEFKongre
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sefa 2011-10-05 08:57:27

Vahit bey gördüğüm en aktif ve en başarılı dernek yöneticilerinden.Onun Güdef teki göreve devam etmesi için terkrar aday olması çok yi olacaktır diye düşünüyorum.

Avatar
Necati 2011-10-05 09:25:55

Bu işi en iyi götürecek kişi Tahsin Söğüt. Adam her toplumda var, mütevazi işi bilen bilen biri. Onun için Tahsin Söğüt

Avatar
burhan 2011-10-05 09:34:22

Vahit başkanım,Gümüşhanenin daha çok tanıtımı için lütfen Güdef başkanlığına devam edin.

Avatar
Gökhan 2011-10-05 16:26:18

Bir laf vardır "Bozacının şahidi Şıracı olur" diye. Neden ŞİRACI olmak gibi bir duruma düşülür bilemiyorum diyeceğim ama diyemiyorum çünki bu şıracılık alışkanlığı partizan olmaktan kaynaklandığını biliyorum. Zihniyet aynı olunca etik davranabilmek maalesef olmuyor. Adam gitmiş bir siyasi partide alenen aday adayı olmuş ve aday olamayınca gidip seçim çalışmalarında bulunmuş. Evet, şimdi bu parti iktidar ve oy çokluğuna sahip diye ŞIRACILIK yapmak etik midir? Şıracılık yapana şıracı olmak etik mi? Elbette değil. Onun için Sayın Vahit Bey önce etik olanı yapmalıydı ki gerçek anlamda Genel Başkanlık makamını temsil etme konusunda şüphelere mahal kalmamalıydı. Dolayısıyla İst. ve Ank. GÜDEF'lerin artık Gümüşhane’yi ve Gümüşhane derneklerinin temsil etmek noktasındaki hassasiyetlerden uzaktırlar. Ki bundan sonra İst. Ve Ank. GÜDEF başkanının kim olmasından öte herkesi kucaklayan birinin olması önemlidir bence. İşin güç kısmı adam olmak değil adam kalabilmektir.

Avatar
ALİ KEMAL KAYA 2011-10-06 00:54:13

STK başkanları bir siyasi partiye aday olunca, bulundukları pozisyondan istifa ederler.Seçilemez ise tebası yani yöneti kurulları kabul ederse geri dönebilirler.Yönetim kurulları kabul etmez ise görev süreleri biter.Yönetim Kurulları kabul etmediği halde istifa etmez veya tekrar hiçbirşey olmamış gibi devam ederseler buna koltuğa yapışmışlık denir.

Bu defa yaptıkları ile anılan değil, koltuğa yapışan başkan diye anılırlar.Kurumlarımız itibar görmeli.İnsanlar ilgi göstermeli.Değeri olmalı.Cazibe merkezi olmalı.Bunun için, bulundukları yerden güç alan değil, o makama güç verenlere ihtiyaç var. Derneklermizin federasyonlarımızın sicili bu konuda maalesef bulutlu.Makus talihini yenecek bilgi-birikimi ve görgüsü ile bu işi kotaracak liderlere ihtiyaç var.Varsa böyle babayiğitler çıksınlar kölesi olalım, yoksa 6 ay dönüşümlü dernekler sıra ile yapsın.
Uzaktan davulu sesi zor gelir derler.Belkide içinde olmadığımız için rahat yazıyoruz.Ama dışardan hoş görünmüyor, onu paylaşayım dedim.

Avatar
Ahmet Sahin 2011-10-07 00:50:38

Gumushane dernekleri yanyana gelince birbirlerine duser kendi gucundende olur.Demedi demeyin, gudef diye bir olusum gerkeli degildir.İstanbuldaki gumushanelileri bir araya getirip muzik keyfi sunmak 10-15 hemserinin de yapabilecegi bir seydir.Bosuna bosuna ayri iken birbirine selam veren insanlari yanyana getirip kavga ettirmenin anlami yok. Birakin herkes kendi yerinde kendi yagi ile kavrulsun.

Avatar
MEHMET BALTA 2011-10-07 23:02:16

BEN BUNCA SENEDİR GÜDEF İN İCNDEYİM BEN İSTANBUL DA GEREK BASINDA GÜDEFİN ADINI GÜMÜŞHANENİN ADINI FAZLA DUYMUYORUM SENEDE BİR FESANE GÜNLERİMİZ OLUYORDU SAG OLSUN BAŞKAN BUNU DA UNUTTURDU NEDEN BİZİMDE GÜMÜŞHANEMİZ HERYERDE DUYULMASIN BAŞKANIN CEBİNDEN BİR KURUŞ CIKMIYOR SAOLSUNLAR SPONSORLARIMIZ KARŞILIYOR BEN TEK BİR BAŞKAN ADAYI OLMASINI İSTERİM ONUDA TAKTİR EDİYORUM TAHSİN SÖGÜT ABİMİZ ADAMA HELALİ HOŞ OLSUN VALLA TAKTİR EDİYORUM SPONSOR COK VEKİLLERDE CALICAK TABİ FEDERASYON İCİN SADECE SEÇİMDE GELMİYECEK BEN DE BURDAN RESMEN GÜDEF GEÇLİK KOLLARI BAŞKANLIĞINA ADAYIM SAYGILARIMLA

Avatar
necmi küçük 2011-10-19 01:16:37

lütfen vahit başkanın başarılı çalışmalarını unutmayalım.

banner333

banner329

banner309