Kelkit Anadolu Lisesi Pansiyonunun yemekhanesini gezen İl Milli Eğitim Müdürü Şahinkaya, pansiyonun durumu ve sorunlarıyla ilgili Pansiyon İşleri Müdür Yardımcısı Aslıhan Demir’den bilgi aldı.

 Pansiyon binasındaki incelemelerinin ardından öğrencilerle sohbet eden İl Milli Eğitim Müdürü Muhammet Şahinkaya, öğrencilere pansiyonla ilgili bir sıkıntıları olup olmadığını sordu ve onlara derslerini, gelecek planlamalarını ve hedefleri konusunda görüşlerini sorarak kendilerine çeşitli tavsiyelerde bulundu.