Semineri yaklaşık 40 öğretim görevlisi takip etti.
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Yüksek Okulu Müdürü Doç. Dr. Sedat BOSTAN, “ Her hafta periyodik olarak düzenledikleri “Bilimsel Seminer Saati’ nin” bu haftaki konusunu 3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı haftası dolayısıyla “Organ ve Doku Baışı’na” ayırdıklarını belirterek seminerin çok yararlı olduğuna vurgu yaptı.”
Seminerin sonunda ÇAKIROĞLU’na teşekkür eden BOSTAN kendisine teşekkür belgesi takdim etti. Ayrıca çıkışta kurulan stantta 6 öğretim görevlisi organ bağışında bulundu.