İstanbul Gümüşhanespor, Beyoğlu Sütlece deplasmanında oynanan karşılaşmada rakibi Beyoğlu Yenişehir’u 5-0 yenerek liderliğini sürdürdü. İlk hafta sahasında Büyükderespor’u 3-0 yenen temsilcimiz 2 hafta sonunda kalesinde gol görmedi.
Maç sonrası Haber 29’a konuşan İstanbul Gümüşhanespor Başkanı Kerami Bulut;”Deplasmanda çok önemli bir galibiyet aldık. Liderlik koltuğuna oturduk. İnşallah sezon sonuna kadar koltuğumuzu koruyup şampiyon olacağız. Takımda çok iyi bir hava var. Futbolcular, yönetim , taraftarlar kenetlenmiş durumdayız. Tüm hemşerilerimizin bizi takip edip destek olmalarını bekliyoruz” dedi.
Temsilcimiz 3.hafta deplasmanda Molla Aşkıspor ile karşılaşacak.





