BUGÜN START VERİLİYOR
Bu arada Gümüşhanespor’da Antalya kampı sonrasında futbolculara verilen izin dün sona erdi. Dün Gümüşhane’de toplanan Kırmızı-Beyazlı futbolcular, bugün kendi tesislerinde yapacağı tek çalışmayla ikinci yarı hazırlıklarını kaldığı yerden devam edecek. Kırmızı-Beyazlılarda hedef ikinci yarının ilk haftasında oynayacakları müsabakadan galibiyet ayrılmak olarak belirlendi. Teknik direktör Yavuz İncedal, devre arasını çok iyi çalışarak değerlendirdiklerini söyledi.
HEDEFİMİZ ZİRVE
Lige kendi saha ve seyircileri önünde kozlarını paylaşacakları Darıca Gençlerbirliği maçı ile start vereceklerini kaydeden tecrübeli teknik adam, “Özellikle Antalya kampı bizim için çok iyi geçti. Bazı eksikliklerimiz var. Bu eksikliklerimizi de bu hafta içerisinde kendi tesislerimizde yapacağımız çalışmalarla gidereceğiz. Hedefimiz ikinci yarıya Darıca Gençlerbirliği’ni devirerek iyi bir başlangıç yapmaktır. İlk yarıdan daha başarılı sonuçlar alıp ligi zirvede bitirmek arzusundayız” diye konuştu.






