İlk seti 27-25 alan temsilcimiz, ikinci seti 25-22 rakibine verirken, üçüncü seti aynı skorla alarak durumu 2-1'e getirdi. Dördüncü sette maçı bitirme planları yapan temsilcimiz, basit hatalar yapınca bu seti 25-16 kaybetti.
Kıyasıya oynanan taybrek setini 22-20 kaybeden temsilcimiz 3-2 yenilerek deplasmandan 1 puanla döndü.
Karşılaşmanın hakemi yanlış kararları ile maça damgasını vurdu.
Temsilcimiz önümüzdeki hafta kendi sahasında Samsun Gülizar-Hasan Yılmaz Spor Lisesini konuk edecek.





