Olay günü ve sonrasında kendilerine gösterdikleri ilgiden ve yardımlardan dolayı Rektörümüz Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek'e teşekkür etmek için makamında ziyaret eden anne Berrin ve baba Ahmet Öztürkmenoğlu, acılarının halen ilk günkü gibi taze olduğunu belirterek, "Bizimle birlikte acımızı paylaşan ve bizlere daima yardımlarını esirgemeyen Rektörümüze çok teşekkür ediyoruz" dedi.
Rektörümüz Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek, ailenin kendilerine yaptıkları ziyaretten dolayı çok memnun olduklarını söyleyerek, "Atakan, bizim sadece öğrencimiz değil; bir evladımızdı. Dolayısıyla onun hayatını kaybetmesi üniversite camiası olarak bizleri derinden üzdü. Bundan sonra da bu tür olayların yaşanmaması için bizler elimizden ne geliyorsa yapmaya çalışacağız. Ailesinin yaşadığı acıyı biz de halen yaşamaktayız. Bizleri ziyaret eden baba Ahmet ve anne Berrin Öztürkmenoğlu'na teşekkür ediyorum. Onlar, bize Atakan'ın emanet ettiği ailesidir. Üniversite camiası olarak kendilerine daima kapımız açıktır. " dedi.





