"Biz de karşılaşmaya kendi sahamızda maç kaybetmemek düşüncesiyle çıktık. Bu nedenle çok zor bir karşılaşma oldu. Ligin ilk yarısında Yenişehir Belediye ile yaptığımız maçı 2-0 öndeyken hatalarımız yüzünden 3-2 kaybetmiştik. Rövanşı mutlaka almamız gerekiyordu. Ancak, birinci sette yaptığımız hatalarla seti kaybettik. Taraftarlarımızın da olağanüstü destekleri ile maça ağırlığımızı koyduk. 3 seti üst üste alarak rakibimizi puansız yolladık.
Çok iyi oynamadık ama takımımı kutlarım, maçı kazanmasını bildiler. Bundan sonraki hedefimiz yine kendi sahamızda oynayacağımız 4 Eylül Belediye maçı olacak. Şu anda ilk sekize kalmış gibi görünüyoruz ama 4 Eylül Belediye karşılaşmasını da kazanmamız halinde play-offa kalmayı garantilemiş olacağız."