Kutlama programları kapsamında İl Jandarma Komutanlığını ziyaret eden ilkokul öğrencileri, jandarma personeline vatan sevgisi ve minnet duygularını içeren özel bir mektup sundu. Kışlada duygusal anların yaşanmasına neden olan mektupta şu ifadelere yer verildi:
"Vatanımız, milletimiz ve devletimiz uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor, Jandarma Teşkilatımızın 187’nci kuruluş yıl dönümünü içtenlikle kutluyoruz. Tüm mensuplarına aileleriyle birlikte sağlık, mutluluk ve başarılar diliyoruz."
Jandarmanın Faaliyetleri Çocuklara Anlatıldı
Ziyaret sırasında komutanlık binasını gezen öğrencilere, jandarma personeli tarafından teşkilatın yapısı ve görevleri hakkında bilgi verildi. Asayişi sağlama, trafiği düzenleme ve vatandaşın can güvenliğini koruma gibi temel görevlerin yanı sıra yürütülen operasyonel faaliyetler çocukların anlayabileceği bir dille aktarıldı.
Merak ettikleri soruları jandarma personeline sorma fırsatı bulan öğrenciler, sunumları ilgiyle takip etti. Emniyet ve asayişten sorumlu kolluk kuvvetlerine sevgi ve saygılarını gösteren minikler, askeri personel tarafından büyük bir memnuniyetle ağırlandı.
Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci yıl dönümü anısına komutanlık bahçesinde çekilen toplu hatıra fotoğrafının ardından etkinlik sona erdi.





