Kelkit'te "Orman Benim" kampanyası çerçevesinde Ünlüpınar Belediyesi ormanında düzenlenen etkinlikte çöpler toplandı.
Tarım ve Orman Bakanlığı Orman  Genel Müdürlüğü tarafından ormanları korumak ve yangınlara karşı alınacak önlemler konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla ülke genelinde gerçekleştirilen " Orman Benim" kampanyası, Kelkit'te  Ünlüpınar Belediyesi Ormanı’nda yapıldı.

Programa Kelkit Kaymakamı Kadir Algın, İlçe Jandarma Komutanı,kamu kurum ve kuruluşlarının müdür, yönetici ve personeli katıldı. Katılımcılar programda ormanda yürüyüş yaparak, doğaya zarar verebilecek tüm çöpleri topladı.