Olağan Genel Kurul’da Kurucu il Başkanı hemşerimiz Ersin Beyaz tek liste ile yeniden İstanbul İl Başkanı seçildi.

Kongrede konuşan İYİ Parti İstanbul İl Başkanı Ersin Beyaz ;” Dertlerinize derman olmaya geldik.Bizler farklılıklarımızı çatışma konusu yapmayan, ortak yanlarımızı ortaya çıkaran, uzun süredir kopan toplumsal bağlarımızı yeniden güçlendirmek için çalışacak neferleriz. Partimiz; adalete inananların, mazlumun yanında olanların, Türkiye Cumhuriyeti Devletinin vatandaşı olmayı gurur sayanların   yani analarımızın, bacılarımızın, kardeşlerimizin, gençlerimizin partisidir.İYİ Parti; kavgacı, ayrıştıran, beceriksiz bir iktidarın elinde milli bağları zayıflayan bir toplumu yeniden millet yapmak isteyen, sözde değil; özde yerli ve milli düşünceyi benimseyen bir partidir” dedi.