Gümüşhanespor Başkanı İsmet Çakmak ve teknik direktör Ziya Doğan kulüp yöneticileriyle birlikte, Vali Okay Memiş’i makamında ziyaret etti.

Önümüzdeki sezon hazırlıklarıyla ilgili kulüp yönetimi ve teknik direktörle istişarede bulunan Vali Memiş, ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür etti.