Kocaeli Gümüşhaneliler Vakfı Başkanı Hamit Örgüç, yönetim kurulundan Ümit Ataman, Mikail Kayacı ve Kezban Öztürk ile beraber Başkan Ayaz’ı ziyaret etti. Ziyarette Örgüç : “Kısa zaman önce göreve yeniden seçildikten sonra Eylül ayında inşaatına başladığımız vakıf hizmet binasının tamamlanması için çalışmalarımıza devam ediyoruz,” dedi. Kısa süre sonra açılışı yapılacak olan hizmet binasının açılışına Başkan Ayaz’ı da davet eden Örgüç, Gümüşhane'nin milli tadı olan Köme ve Pestil'inden ikram etti.
Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, “Hemşehri vakıf ve derneklerinin kültürümüzün yaşatılması ve gelecek nesillere aktarılmasında önemli rol oynadığını aktararak, kendi hizmet binasını yapan Gümüşhaneliler vakfımızı kutluyor ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum,” dedi. Başkan Ayaz, Belediye hizmetlerinden bahsederek, Başiskele’de yapılan çalışmaları aktardı.