ümüşhane spor kamuoyunda sarsıntı yaratan bir gelişme yaşandı. Bölgesel Amatör Lig (BAL) temsilcilerimizden Şiran Yıldız Spor Kulübü Başkanı Erhan Yıldız, yaptığı yazılı açıklamayla kulüp başkanlığı görevinden resmi olarak ayrılma kararı aldığını duyurdu. Sosyal medya hesaplarından taraftara ve kamuoyuna seslenen Yıldız, istifa gerekçesi olarak bazı özel sebeplerini gösterdi.
"Tek Amacım Şiran’ı En İyi Şekilde Temsil Etmekti"
Yaklaşık iki yıl önce büyük bir gurur ve heyecanla üstlendiği Şiran Yıldız Spor Kulübü Başkanlığı görevini sonlandırdığını belirten Erhan Yıldız, görev süresi boyunca tek gayesinin memleketine ve gençliğe hizmet etmek olduğunu vurguladı. Yıldız, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Görev sürem boyunca tek amacım Şiran’ı en iyi şekilde temsil etmek, çocuklarımıza spor yapabilecekleri bir ortam sunmak ve ilçemizin adını tüm Türkiye’ye duyurmaktı. Bu süreçte ekibimizle birlikte büyük bir gayret gösterdik. Kulübümüzün elde ettiği başarılar, şampiyonluklar ve yaşadığımız gurur dolu anlar tüm Şiran halkının ortak başarısıdır."
Başarıların arkasında maddi ve manevi destekleriyle her zaman yanlarında olan hemşehrileri, iş insanları, esnaflar ve taraftarların büyük emeği bulunduğunu belirten Yıldız; ailesine, sponsorlara, yönetim kurulu üyelerine, teknik ekibe ve futbolcularına ayrı ayrı teşekkür etti. Görev süresi boyunca bilerek ya da bilmeyerek kırdığı herkesten helallik isteyen Yıldız, kendisinin de hakkını helal ettiğini belirtti.
"Maddi ve Manevi Desteğim Sürecek"
Başkanlık koltuğundan ayrılsa da Şiran sevdası ve kulübe olan bağlılığının bitmeyeceğini ifade eden Erhan Yıldız, Şiran Yıldız Spor Kulübü'nün bundan sonraki süreçte daha büyük başarılara ulaşması adına dışarıdan maddi ve manevi desteğini sürdüreceğini taahhüt etti.
Açıklamasının sonunda ilçenin tüm dinamiklerine birlik ve beraberlik çağrısında bulunan Yıldız, şu kritik uyarıyla sözlerini tamamladı:
"Şiran'ın sahip olduğu zenginliğin ve potansiyelin kişisel çıkarlar için değil, ilçemizin geleceği ve çocuklarımızın yarınları için kullanılması gerektiğine inanıyorum. Tüm hemşehrilerime en kalbi saygı ve sevgilerimi iletiyorum."