Programda Yrd.Doç.Dr.Özgür Çelebi bir sunum yaparak, ildeki sağlık hizmetlerinin işleyişini anlattı. Karşılıklı fikir alışverişi çerçevesinde geçen toplantıda mevcut hastanelerin genel durumu ve ildeki sağlık yatırımları görüşüldü.
Program kapsamında Kurum Başkanı Uzm.Dr. Zafer Çukurova, Gümüşhane Devlet Hastanesine kısa bir ziyaret gerçekleştirerek, sağlık çalışanları ile bir araya geldi, ardından Valilik Makamını ve Belediye Başkanlığını ziyaret etti.





