Dernek Başkanı Yalçınkaya Kömürcüoğlu, Belediye yeni binasının hizmete girmesinden  dolayı Başkan Canlı'ya hayırlı olsun temennilerinde bulundu.

  Başkan Canlı da, Atatürkçü Düşünce Derneği Başkanı ve üyelerine teşekkür ederek, başarılar diledi.