Kelkitlilerin gayretiyle kurulan Kelkitliler Derneği'nin öncelikli hedefinin Kelkitlilerin ortak paydası olan güzel Kelkit'imizin başta birlik ve beraberliğini güçlendirip başkentin bütün olanaklarını memleketimize ulaştırmak olduğunu dile getiren Dernek Başkanı Sami TÜYSÜZ derneğin hayırlı olması dileklerinde bulundu.
Adalet eski Bakanı M.Oltan Sungurlu;Birlikteliğin önemli bir parçası olan dernek faaliyetlerinin önemini dile getirirken aynı zamanda bu dernekle Kelkit için çok önemli bir adım atıldığını belirtti.Gümüşhane eski Milletvekili Temel Yılmaz; derneğin çok önemli bir amaç etrafında kurulduğunu Kelkit özlemi çeken kardeşlerimizin Ankara'da bu özlemi hep beraber giderebileceği bir ortamın açılışını yapmaktan mutluluk duyduğunu belirtti.Açılış konuşmalarının ardından ikramlara geçildi.Yoğun bir katılımla gerçekleşen açılışta birlik beraberlik mesajları verildi. Derneğin hemşehriler arasında köprü görevi göreceği vurgulandı.Hatıra fotoğrafının ardından tören son buldu.

Haber:Neşet Mert YALÇIN



