banner275
15 Ocak 2012 Pazar 21:21
Ünsal Adaylığını Açıkladı
banner305
banner331
Geçtiğimiz dönemde Gümüşhane Belediye Başkanlığı görevine talip olan Gümüşhaneli İş Adamı ve İnşaat Mühendisi Tamer Ünsal, önümüzdeki Belediye Başkanlığı seçimlerinde Gümüşhane’den aday olduğunu açıkladı. 

GÜYAD derneği tarafından geçtiğimiz günlerde düzenlenen dayanışma ve teşekkür programına davetli olarak katılan Ünsal, Gümüşhane Milletvekilleri Aydın ve Üstün, Gümüşhane Valisi Mayda ve Gümüşhane Belediye Başkanı Canlı’nın da davet edildiği programda adaylığını açıkladı.

Ünsal yaptığı açıklamasında; İstanbul’a olan hizmetlerimi artık Gümüşhane’de devam ettirmek istiyorum. Sayın vekillerimiz hükümet kanadında ellerinden gelen gayreti gösteriyorlar. Yalnız ben burada belediye başkanımı da sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Bu bir hizmet yarışıdır, bende bir Gümüşhane sevdalısı olarak, memleketimin taşını, toprağını, insanını çok seviyorum. Müsaade edin, fırsat verin, hizmetlerimi memleketimde devam ettirmek istiyorum. 2009 yılında projelerimle ilk defa Gümüşhane halkının karşısına çıktım. Önümüzdeki dönem bu projelerimi artırarak, hazırladığım projelerle yine insanlarımın karşısına çıkacağım. Gümüşhane halkına hizmet etmek istiyorum. Benim kötü bir niyeti yok, hiç kimseyi de karşıma almıyorum, hizmet etmekten başka bir niyetim yoktur. Hepinize saygılar sunuyorum, dedi.





Videoyu izlemek için player ekranına tıklayın

Kaynak: Haber29.NET

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gümüş Düşünce 2012-01-16 17:31:32

Tamer Ünsal ı bu öz güveninden ötürü tebrik ediyorum. Gerçekden 2009 da güzel projeler yazdı çizdi.İstanbuldan aldığı deneyimin 4De1 ni Gümüşhane'ye götürse memleket ihya olur.Yolun açık olsun TAMER ÜNSAL

Avatar
Gümüşhane Sevdalısı 2012-01-15 22:13:23

Gümüşhanelilerin olduğu her yerde sizi görmekten mutluluk duyuyorum Tamer Bey. Şimdiye kadar bir çok projeye imza atmış birisiniz. Umarım Gümüşhane'de sizin değerli projelerinizden nasiplenir. Başarılar dilerim.

Avatar
yaşar kara 2012-01-16 11:04:29

tamer bey doğal hakkınızı zamansız zeminsiz dile getirirseniz böyle alay konusu olursunuz ciddi bir işe talip olmak ciddi bir alt yapı zamanlama ister tamer bey mahşeri vicdanımızdan sesleniyoruz maddenin verdiği mağrurluk sizi zamanlama hatasına bu vesileyle hafif duruma düşüre bilir

Avatar
Gümüşhane li 2012-01-16 11:29:57

Sayın Mehmet Yücel ERGİN siz Kamu kuruluşunda çalışmıyormusunuz.Her yerde baş gösteriyorsunuz.Babanız,Kardeşiniz Hakeza, Gümüşhane sizdenmi soruluyor yoksa.

Avatar
TORULLU 2012-01-16 11:33:35

adaylığını önceden açıklaması güzel önümüzdeki seçim dönemine kadar projelerini açıklar halk tarafından tanınmasını sağlar ben şahsen kendisini fazla tanımıyorum ilimize ne kadar katkı yapmış bilmiyorum inşallah Kemallettin AYDIN ve Mustafa CANLI gibi çalışan ,sosyal birisidir başarılar

Avatar
Mehmet ÖZTÜRK 2012-01-16 11:37:10

Kendisini tanımıyorum ama şimdiden çalışmaya başladığına göre hizmet için hazırdır inşallah hayırlısı olur

Avatar
SULEYMAN COSKUN 2012-01-16 19:06:15

58 yillik deneyimimi tamamen bu ise ayiriyorum.AKP den adayligimi ben de acikliyorum.Gumushaneyi yeniden yapmak icin, 5 yilda kimselerin taniyamayacagi bayburt erzincan ve erzurumun adeta hafta sonlari akacagi bir kent haline getirecegim.Yamaclarin kotunu alip bahceli villa evler yapip 40 bin tl lik degil 400 bin tl lik her tarafli agacli aralarinda mesafeli projeler yapacagim.10 yil sonra dogu karadenizin parisi neresidir diye kimse soramayacak.
Egitimimi sehirclik uzerine yaptim.Yuzlerce ogrenci yetistirdim.Gelir kaynaklari ile yatirimlari ile il disindakileri oraya akitacagim. Yatirim belediyelerden yapilir yonetilir.Vekillerin gorevi merkezde siyaset yapmaktir.Herkes kendi isini yapacak.Sehrin kaynaklarini tanidiklara ese dosta partiliye vermeyecegiz.Secildikten sonra herkesin baskani olacagim.
Tek basina %65 le secilmez ise istifa edecegimi de Kusakkayaya yazarim.
Tamer bey iyi bir gumushanelidir.Danisman olarak birlikte calisacagimiza soz veriyorum. Gorusecegiz..cok yakinda.AEO

Avatar
burhan 2012-01-17 07:39:43

seçimlere 2 yıldan fazla var.henüz adaylık için erken.partiden aday olacak sa şu anda aday adayı pozisyonunda.yani partinin onu aday göstereceği garantisi yok...

banner333

banner329

banner309

 
Haber 29 Gazetesi
Herkese Açık grup · 9.162 üye
Gruba Katıl
Haber29.NET Facebook Grubumuza Katılın