Yılmaz, Adaylığını Açıkladı

İşadamı Ünal Yılmaz, Kelkit Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı.

banner275

Yılmaz, Adaylığını Açıkladı

İşadamı Ünal Yılmaz, Kelkit Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı.

21 Ekim 2013 Pazartesi 13:58
Yılmaz, Adaylığını Açıkladı
banner305
banner331
22. Dönem Gümüşhane Milletvekili Temel Yılmaz'ın kardeşi, Kelkit’in tanınmış ve sevilen iş adamlarından Ünal Yılmaz, AK Parti’den Kelkit Belediye Başkanlığı aday adaylığını açıkladı.

Adaylığını Kelkit kamuoyu ile paylaşan Ünal Yılmaz’ın önümüzdeki hafta müracaat dilekçesini AK Parti Gümüşhane İl Başkanlığı’na vereceğini söyledi.

AK Parti'nin Kelkit ilçe teşkilatı kurucularından olan Ünal Yılmaz, Lüks Erzincan Seyahat firmasının sahibi olup, Gümüşhane- Bayburt – Erzincan TÜV TÜRK araç muayene istasyonları firmasının da yönetim kurulu başkanlığını yapıyor.


Kaynak: Haber29.NET

Son Güncelleme: 21.10.2013 13:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kelkit adina 2013-10-21 14:11:54

Tahsilini ogrenebilirmiyiz ...parasi olanmi olur belediye baskani oy satin almayla adam olunacaginimi Anneder bunlar ..yazik kelkit capulcularin eline kalmis

Avatar
kelkit icin 2013-10-30 03:20:16

bizim kelkitte hic baskanlik yapacak kimse kalmadimi bu arkadas heryere yetismeye calisiyor ne is anlayamadim ben daha acik yazmam gerekirmi gerekirse yazariiiiiiiim

Avatar
kelkit için biri var @kelkit icin 2013-10-31 17:40:51

ilerleyen zamanlar da süpriz bir aday gelecektir .beklemede kal

Avatar
kelkitli 2013-11-02 13:40:59

kim ne konuşursa konussun mevcut adaylar arasında bu kelkit'e en iyi hizmet edebilecek aday ünal yılmaz dır

Avatar
..... 2013-11-08 15:00:49

hadi söyleyin kelkitte ünal yılmaz kadar sevilen bi isim de oylarımızı ona verelim ? siyasetten anlamıyorsunuz yok oy satın alacakmış yok tahsili neymiş saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz ünal yılmazın adaylıgı kesinleştikten sonra sizce oy satın almasına gerek varmı ? veya bugüne kdr üniversite bitirmiş tahsilli insanların ne kdr faydasını gördünüz memleketi soymaktan başka ?

Avatar
YUSUF ONUK 2013-11-11 11:28:36

hayirli olsun

Avatar
kelkit2929 2013-11-11 12:16:11

çok ayıp ya... kelkit her zamanki gibi sahipsiz... ben oy kullanmıcam... kurtlar sofrası olmuş kelkitte siyaset! afiyet olsun ...!

banner333

banner309

banner277

Özel günlerde sevdiklerinize Hediyelennden hediye alabilirsiniz.